söndag 8 oktober 2017

Det råder lite julstämning...

Hej fina ni ♥ Hoppas ni haft det bra sen sist.
Här har det varit fullt upp med skördefest på Öland, jobb och vardagsliv med familjen. Måste fråga om ni har varit på skördefesten? Jag kan verkligen rekommendera detta, det är en himla mysig tid på Öland och finns så otroligt mycket fint att titta på. Massor av loppisar också för er som älskar det!



I webshopen råder febril aktivitet med alla mysiga julsaker som börjat inkomma. Julen blir verkligen vacker i år och några ord jag tagit fasta på är ljust, glimrande, rustikt, lantligt men ändå med en fräsch och stilren enkel känsla.



Det är en härlig tid vi har framför oss och jag tycker faktiskt det är skönt att det blivit lite kallare och luften lite klarare. Älskar att ta promenader så här på hösten!

Ett annat projekt jag skulle vilja hinna med är att göra det lite höstfint ute med planteringar, men innan dess måste jag ta mig in till stan och införskaffa något att plantera, detta blir tyvärr aldrig av...




Ha nu en riktigt mysig kväll & massor av höstkramar till er alla